Games For All projesi, katılımcı öğrenciler, öğretmenleri ve velileri arasında oyunlar ve oyunlaştırma yoluyla iş birliği ve öğrenme süreçlerini desteklemeyi amaçlamaktadır. Oyunların gücü, özellikle dezavantajlı gruplardaki öğrencilerin ve velilerin katılımını sağlamak için kullanılması planlanmaktadır. Proje boyunca dijital ve kutu oyunları kullanılarak problem çözme, işbirliği ve dijital okuryazarlık gibi beceriler geliştirilecektir. Veliler ve öğretmenler de bu süreçte aktif rol alarak öğrencilerin öğrenme yolculuğuna katkıda bulunacaktır. Oyunların eğlenceli ve ulaşılabilir yapısı ile katılım oranları artırılacak, ortak ürünler ve işbirlikçi etkinlikler aracılığıyla paydaşlar için iş birliği fırsatları yaratılacaktır.
Proje Yürütücüleri : Şeyma BAĞÇİÇEK , Tanju TOSUN